پارفیت میوه یک میان وعده رژیمی است که اگر در رژیم های غذایی به دنبال یک وعده ی خوشمزه و جدید و مغذی باشید، حتما باید آن را تست کنید.
از ویژگی های این میان وعده می توان به پایین بودن کلسترول، کم چربی، چربی اشباع بسیار کم و کم سدیم بودن آن اشاره کرد.از خواص فراوان عسل که بگذریم، ماست حاوی پروتئین است، میوه ها حاوی آنتی اکسیدان و انواع ویتامین ها و گندمک نیز کربوهیدرات را به این غذای خوشمزه اضافه می کند، مثل اینکه همه چیز آماده است تا یک میان وعده خوب را میل کنید.
زمان آماده سازی:  حدود ۲۰ دقیقه
مواد لازم

هندوانه به قطعات مکعبی برش زده یک الی نصف فنجان

آناناس یا (کمپوت) به قطعات مکعبی برش زده یک الی نصف فنجان

عسل ۳ قاشق غذا خوری

ماست چکیده ۱ فنجان

عصاره وانیل ۲ قاشق چای خوری

توت فرنگی به قطعات مکعبی برش زده یک الی نصف فنجان

 

گندمک ۶ قاشق غذا خوری

طرز تهیه

ماست چکیده، عسل و عصاره ی وانیل را در یک کاسه با هم ترکیب کنید.

مواد دیگر را که در دستور آماده در شش لیوان ( مقدار مواد گفته شده در دستور برای ۶ وعده است ) لایه لایه روی هم بچینید به این ترتیب: قطعات هندوانه، ترکیب ماست چکیده، قطعات آناناس، ترکیب ماست چکیده، قطعات توت فرنگی، ترکیب ماست چکیده. و روی هر لیوان نیز یک قاشق گندمک بریزید.

سایر نکات

همه از خواص عسل با خبریم، ماست حاوی پروتئین است، میوه ها حاوی آنتی اکسیدان و انواع ویتامین ها و گندمک نیز کربوهیدرات را به این غذای خوشمزه اضافه می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست