Blog

دستور پخت های رژیمی

دستور پخت لقمه ی گوشتی رژیمی

 

مواد لازم:

  • گوشت چرخ کرده و یا سویا  ۳۰۰گرم

  • پیاز ۱عدد

  • نمک وفلفل وزردچوبه وپودر آویشن بمیزان لازم

  • جعفرى خورد شده یک فنجان

  • قارچ خورد شده ۱فنجان

  • روغن زیتون یاکنجد کمى

  • رب گوجه ۱قاشق

  • نان باگت ۲-۳ عدد

  • پنیرپیتزا در صورت تمایل ۲۰۰ گرم

    غذا های رژیمی ایت فیت:

    طرز تهیه:

    ابتدا مواد را مثل مایه ماکارونى آماده میکنیم. توجه داشته باشید که اصلا نباید چرب باشد و روغن خیلى کم استفاده شود.

    سپس جعفرى وقارچ خورد شده رابه مواد اضافه میکنیم.

     باگت را به صورت حلقه حلقه بریده (اگر بیات باشد بهتر است)، سپس از موادى که درست کردیم داخلش میریزیم و نان را پر میکنیم.

    اگر بخواهید رژیمى نباشد میتوانید نان پر شده را در کمى روغن سرخ کنیم و روى نانها پنیر پیتزا بپاشید.

     ولی پیشنهاد ما برای اینکه غذاتون رژیمى باشه و بتونین از این غذا در رژیم های لاغری استفاده کنید، به جای سرخ کمى پنیر پیتزا روى نانها بپاشید و درون فر قرار دهید وقتى پنیرها کمى آب شد و خودش را گرفت از فر در آورید لقمه گوشت رژیمی شما آمادست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست