Blog

یک پیشنهاد رژیمی با طعمی ملایم برگرفته از موادی صددرصد طبیعی برای آنهایی که به دنبال تجربه طعم‌های جدید هستند. معمولا از سینه مرغ برای تهیه غذاهایی از این دست استفاده می‌شود ، ولی استفاده از گوشت ران با اینکه کمی پر زحمت‌تر است، طعم و شکلی متفاوتی دارد، براتون دستور پخت لایم چیکن رژیمی رو آماده کردیم.


مواد لازم برای ۴ نفر:

  •   نعناع ساطوری: ۴ قاشق غذاخوری
  •   عسل: ۳ قاشق غذاخوری
  •   آبلیمو: ۶ قاشق غذاخوری
  •   ساق مرغ: ۸ عدد، بی‌استخوان
  •   ماست کم‌چرب: ۱۲۰ گرم
  •   پوست لیمو: ۲ قاشق چای‌خوری رنده شده
  •   نمک و  فلفل: به میزان لازم
دستور آشپزی لایم چیکن رژیمی

دستور پخت لایم چیکن رژیمی

غذا های رژیمی ایت فیت:

روش تهیه:

۱- ۳ قاشق غذاخوری نعناع، عسل و آبلیمو را در یک کاسه بزرگ مخلوط کرده و کمی نمک و فلفل به آن بپاشید. تکه‌های مرغ را با خلال دندان بسته و داخل محلول لیمو و عسل قرار داده و درون یخچال بگذارید.
۲- پس از حداقل نیم ساعت، تکه‌های مرغ را خارج کرده و روی منقل کباب کنید. تکه‌های مرغ را پیوسته چرخانده و با قلم‌مو باقیمانده سس را روی مرغ‌ها بمالید تا کاملا برشته شوند.
۳- ماست و نعناع باقیمانده و رنده پوست لیمو را مخلوط کرده، نمک و فلفل زده و همراه مرغ‌های کبابی به عنوان سس و همراه سالاد سرو کنید.


نکات:

  •   از انواع ادویه همراه عسل و آبلیمو می‌توانید در پخت این غذا استفاده کنید.
  •  خلال دندان‌ها را قبل از سرو خارج کنید.
  •  برای خوش‌طعم‌تر شدن، داخل تکه‌های ران را قبل از بستن کمی نمک و فلفل بپاشید.
  •  با اضافه کردن پودر فلفل قرمز یا فلفل تند ساطوری، می‌توانید مرغ چیلی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست