یکی از وعده های خوشمزه و رژیمی خوب در برنامه تون خوراک سبزیجات کباب شده می تونه باشه در ادامه دستور پخت و مواد لازم برای آماده کردن یک کاسه کوچک خوراک سبزیجات کباب شده رو براتون قرار میدیم.

۱ کاسه متوسط خوراک سبزیجات کباب شده به وزن ۲۱۷ گرم و با میزان کالری ۱۳۴

مواد لازم:

یک ششم لیوان شوید تازه +  یک چھارم قاشق چای خوری فلفل کوبیده + یک چھارم لیوان جعفری + یک عدد سیب زمینی آب پز + یک
عدد پیاز خام + یک حبه سیر + نصف لیوان کرفس + یک عدد گوجه فرنگی + یک ششم لیوان نعناع + ٢ قاشق مربا خوری روغن زیتون + یک چھارم قاشق چای خوری نمک

فر را از قبل روی دمای ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد (۳۷۵ درجه فارنهایت) قرار می‌دهیم. سبزی‌ها را به قطعات ۱٫۵ سانتی‌متری خرد می‌کنیم و روی سینی فر قرار می‌دهیم و روغن را به آرامی روی آن می‌ریزیم و با دست‌ هم می‌زنیم تا مطمئن شویم که همه قسمت‌های سبزی‌ها به روغن آغشته شده است. حال سیر ریز شده و یا رنده شده را روی آن ها می‌ریزیم، سپس نمک و فلفل پاشیده و ۴۰ تا ۴۵ دقیقه در فر می‌گذاریم (تا زمانی که سبزی ها نرم و رُست شوند). در هنگام پخت، باید سبزی‌ها را دو بار بگردانیم تا مطمئن شویم همه آن یک دست پخته شده‌اند.

سینی را از فر بیرون می‌آوریم و می‌گذاریم کمی خنک شود به طوری‌که سبزیجات گرم باشند. روی آن سرکه بالزامیک و ریحان خردشده می‌ریزیم و خوب مخلوط می‌کنیم، حال می‌توانید لذت میل کردن این خوراک سبزیجات را احساس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست